Utazási feltételek
A szolgáltatás megrendelése és annak felvétele az alábbiak szerint történik:
Weboldalunkon, az erre a célra kialakított ürlapok kitöltésével.
A megrendeléseket a beérkezést követően e-mailen visszaigazoljuk.
Amennyiben írásos" megrendelése nem kerül visszaigazolásra legkésőbb 24 órán belül, kérjük hívjon a telefonos elérhetőségemen.
Amennyiben az utas az utazás előtti nap 19:00 óráig nem kap visszaigazolást e-mail formájában a pontos indulás időpontjáról így kérjük, hogy feltétlenül hívja következő telefonszámot egyeztetés céljából: +36205209559
Ha a megadott telefonszámon az utas nem érhető el, így az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségeket tekintve.
A menetrend szerint 23 óra után leszálló repülőgépek tekintetében a 30 percet meg nem haladó késésűk esetén tudjuk csak garantálni az utasok szállítását, amennyiben már várakoznak autóinkban korábban felvett utasok. A járatkésésekért felelősséget nem vállalunk. A Sziszi Transfer nem vállal felelősséget a légitársaságok esetleges késése miatt kialakuló többletvárakozások miatt.
Megrendelést az utazás előtt 4 napon belül lekérésre és csak szabad kocsi esetén, vagy más megrendeléshez igazodva tudunk elfogadni.
Amennyiben a visszaérkezés időpontja eltér az előre egyeztetett időponttól, így a megváltozott időpontról a Megrendelő a tudomásszerzést követően haladéktalanul köteles a Szolgáltatót értesíteni. Az értesítés elmaradásával összefüggésben keletkezett károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
Extra poggyász (a normál poggyász: 1 db max. 20 kg bőrönd valamit 1 db kézipoggyász), vagy extra csomag (pld: síléc, tolókocsi), esetleg mozgássérült utas esetén előzetes értesítés szükséges a megrendelés leadásakor, vagy legkésőbb az utazás előtti napon. Ennek díja 4000.- Ft.
Kutya szállítása csak 25 kg súly alatt lehetséges, utazó boxban a jármű csomagterében elhelyezve.
A megadott árak az alábbi városokból történő indulás esetén értendők: Miskolc, Eger.
Más településről kért indulás esetén ( BAZ Vármegye ) az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
A reptérre induláskor a check-in időpontjához igazodva szállítjuk az utasokat, de ennek időpontjában max. 1 óra eltolódások lehetségesek. Induláskor több kiállási cím esetén legfeljebb 5-10 perces eltolódások fordulhatnak elő.
Amennyiben az utas gépe már előreláthatólag késni fog, kérjük jelezze felénk, hogy a leggyorsabb, legrugalmasabb szállításról időben gondoskodni tudjuk.
Repülőjárat késésekért és járattörlésekért a szolgáltató nem tud felelősséget vállalni. A légitársaság hibájából (pl. késői tankolás, gép meghibásodás stb.) vagy az időjárás miatt adódó (köd, hó, jég, szél) nagymértékű késésekért vagy járattörlésekért a szolgáltató nem vonható felelősségre.
Biztonsági előírások miatt a gépkocsivezető a gépjárművet nem hagyhatja el, így a terminálban történő utas fogadásra csak kifejezett írásbeli kérés esetén van lehetőség. Az utasokat minden esetben a repülőtér érkezési oldalán erre a célra fenntartott helyen várjuk, lehetőség szerint az utasok nevének táblán történő feltűntetésével.
Nem befolyásolható események (pl.: baleset,útlezárás, váratlan műszaki hiba) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk.
Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik.
Az utas köteles betartani az utazásra vonatkozó szabályokat:
Akkor vehet részt az utazáson, ha egészségi állapota ezt lehetővé teszi, és nem szenved fertőző betegségben. Tilos a kocsiban dohányozni, szúró-vágó eszközt, lőfegyvert illetve mérgező illetve maró hatású anyagot szállítani. Takarítási díj kisebb szennyezés esetén 4.000 Ft, komolyabb szennyezés, például ha kárpittisztításra van szűkség 10.000 Ft.
Járatainkon az utas kötelezi magát, hogy az utazáson kizárólag akkor vesz részt, ha egészségi állapota azt lehetővé teszi, illetve ha nem szenved olyan betegségben, amelyre tekintettel az utazási szolgáltatás igénybevétele számára vagy utastársai számára a megszokottnál nagyobb kockázatot jelent. Az utas az utazás során köteles a többi utassal valamint a gépkocsivezetővel kulturáltan viselkedni. Amennyiben az utas zavarja az utazásban résztvevőket a gépkocsivezető saját hatáskörében az utas utazását felfüggesztheti.
Az utas az utazáson saját felelősségére vesz részt.
A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe, a megrendelést követően az utas, a megrendelés visszaigazolását igazoló dokumentum átvételével elfogadja a feltételeket. A megrendelést visszaigazoló dokumentum kiadása a megrendelő feladata és felelőssége.
A megrendelő a szolgáltatás és utazás feltételeit az utazásra jelentkezéskor elfogadja, tudomásul veszi, és tudomásulvételét aláírásával igazolja. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, utastársai nevében is nyilatkozik, illetve szerződést köt.
Az utazás során a gépjárműben hagyott tárgyakért nem vállalunk felelősséget.
Díjfizetési módok:
- Készpénzben a gépkocsivezetőnek az utazás megkezdése előtt!
- Banki átutalással a megadott MBH folyószámlára.
MBH Bank 10300002-10276842-4901001
A szolgáltatás díjának a beérkezése, minden esetben az utazás megkezdése előtt kell megtörténnie.